onsdag 26 oktober 2011

...men ett stort steg för människan!

Jag har funderat och grubblat hela natten... Men nu är beslutet taget: Min IOR matta åker ner i sopsäcken den med... Det är med smärta i mitt hjärta som min älskade Ior nu försvinner.. Fick den i julklapp för 11 år sedan när jag bodde i Leksand av min dåvarande pojkvän, den har varit med och framme i fem lägenheter..... Men de sista åren har den bara legat i ett skåp och samlat damm för att jag inte har kunnat göra mig av med den.... Men nu är det dags!! Har handlat några julklappar idag också :) Tycker alla är sååå sega som inte ved vad dom önskar sig än... Min önskelista var klar i augusti :) Jag vill handla klart alla julklapparna nu! Nu ska jag och missorna rensa i deras korg... Så nu om nån gång kommer dom säkerligen att leka utav bara fan, så att man inte har hjärta att kasta så mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar