torsdag 27 oktober 2011

Lite mys...

En varm kopp kaffe, en filt och världens mysigaste Combo förgyller min kväll :)
Idag har jag arbetat några timmar och sen var jag till kupolen och shoppade ett par byxor till begravningen nästa vecka.
Skulle bara in och titta lite på Ver Moda också, men tyvärr kunde jag inte motstå en sjuukt skön stickad tröja så det blev lite mer shoppa av...
Inte riktigt bra med tanke på att mina pengar borde gå till julklappar istället..
Men, men det var ju "bara" en tröja :)

Längtar sjuukt mycket till imorgon för då kommer älsklingen hem!!!
Saknar honom jättemycket :(
Ska försöka få honom att inse att han också behöver lite nytt till begravningen och att vi måste shoppa lite till honom också...
Det kommer inte att bli lätt kan jag tala om!!
Men jag ska göra mitt bästa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar