tisdag 1 november 2011

Höstrusk..

Även fast det är varmt ute så tycker jag att det är riktigt höstrusk.
Träden börjar bli kala, det blåser och det är konstant blött ute..
Och jag är lite allmänt trött och så på grund av mörkret.

Har varit hemma hos mamma ett par dagar och jobbat lite i västmanland men ikväll tar jag tåget hem till Borlänge..
För i morgon ska jag jobba i Siljansnäs :)

Redan på Torsdag kommer älsklingen hem för på Fredag ska vi på hans mormors begravning.
Tråkigt och ledsamt naturligtvis när människor går bort..
Men om dom är gammla och har fått stroke så att dom blivit förlamade, eller som min farmor, blivit totlat dement så att hon inte kommer ihåg vad som sades eller hände för 5 minuter sedan, så tycker jag faktiskt att det är grymt när dom inte får gå bort..
Vilken livskvalitet har man som förlamad och dement och har en massa andra diverse problem med kroppen..?

Dags att plocka ihop lite..
Tåget går snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar